mob.jpg
signature3.jpg
sig2.jpg
mob.jpg

Co1+N2+TeNT4


The science behind digital content

SCROLL DOWN

Co1+N2+TeNT4


The science behind digital content

thrfjgy.jpg

10 DIGITAL BRANDS


 

Ένας μοναδικός προορισμός για τον
αναγνώστη διαφημιζόμενο

 

18.000

Μ.Ο ΑΡΘΡΩΝ/ ΜΗΝΑ

Η μεγαλύτερη "δύναμη" της LIQUID MEDIA ειναι οι αναγνώστες της. Αποκλειστικό και ποιοτικό περιεχόμενο, συνεχής ενημέρωση και άρθρα που γίνονται viral, τη στιγμή της δημοσίευσής τους. 

250 εκ.

PAGEVIEWS/ MHNA

Τα brands της LIQUID MEDIA καταγράφουν περισσότερους από 12 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες και 250 εκατομμύρια προβολές σελίδων σε μηνιαία βάση.

 

OUR MISSION


Στόχος της LIQUID MEDIA είναι να προσφέρει κορυφαίο επίπεδο υπηρεσιών και λύσεις επικοινωνίας με ένα ευρύτατο φάσμα αναγνωστικού κοινού κάθε φύλλου, ηλικίας, μόρφωσης και ενδιαφέροντος, σε ένα premium περιβάλλον

 

BRAND AWARDS

1

  PLATINUM DIME AWARD
   Digital Publication of the Year 2017


 

11

    GOLD DIME AWARDS 

 

14

       SILVER DIME AWARDS

2

        BRONZE DIME AWARDS

 
socialmediaawards.jpg

1

   BRONZE SOCIAL MEDIA AWARD

 

LATEST RATINGS


 

DIGITAL BRANDS


Slideshow


Slideshow


 
Tα digital brands της LIQUID MEDIA αποτελούν την σταθερή “αγαπημένη καθημερινή συνήθεια”εκατομμυρίων χρηστών,
είτε αναζητούν την ενημέρωση, είτε την ψυχαγωγία.
 

News


News


signature3.jpg

Οι μεγαλύτερες υπογραφές


Είναι στην Liquid Media

Οι μεγαλύτερες υπογραφές


Είναι στην Liquid Media

Οι μεγαλύτερες υπογραφές είναι στην Liquid Media

Βασίλης Σαμπράκος Άκης Πετρετζίκης Δημήτρης Πεφάνης Βασίλης Σκουντής Χρήστος Κιούσης Σπύρος Σούλης Κώστας Βαϊμάκης Μιχάλης Τσόχος Χριστίνα Βραχάλη

Η LIQUID MEDIA είναι ένας από τους μεγαλύτερους Ομίλους ψηφιακής επικοινωνίας. Η συνεχής ενημέρωση, ανάπτυξη και τεχνολογική εξέλιξη είναι το τρίπτυχο της φιλοσοφίας των brands που εντάσσονται στο portfolio της εταιρείας και των ανθρώπων που τα στελεχώνουν.

sig2.jpg

signature slideshow


Είναι στην Liquid Media

signature slideshow


Είναι στην Liquid Media

prefooter


prefooter