To Joinradio στην οικογένεια της Liquid Media!

To Joinradio στην οικογένεια της Liquid Media!

Σε εμπορική συμφωνία με την Liquid Media προχώρησε το ιντερνετικό Joinradio της Αφροδίτης Σημίτη.

Το πρώτο της ραδιόφωνο, υποδέχεται στην ομάδα της η Liquid Media, προσθέτοντας στο portfolio της ένα ακόμη μέσο, συμπληρώνοντας την γκάμα των προϊόντων της, έτσι ώστε να καλύπτει πληρέστερα τις ανάγκες των διαφημιζομένων της αγοράς.

Το Joinradio είναι ένα ραδιόφωνο με ψυχή και χαρακτήρα που μιλάει τη γλώσσα της νέας εποχής, έχει έντονη παρουσία στα social media και είναι διαρκώς ενημερωμένο για όλες τις νέες τάσεις. Είναι το ραδιόφωνο που ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ της Liquid Media και συμπληρώνει την ομπρέλα των δυνατότερων brands της ψηφιακής αγοράς.

O Γενικός Διευθυντής της Liquid Media, Τάκης Γεωργόπουλος είπε:

«Καλωσορίζουμε το Join Radio. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, καθώς η οικογένεια της Liquid αυξάνεται με άκρως επιτυχημένες συνεργασίες όπως αυτή με την Αφροδίτη Σημίτη. Ενισχύουμε το cluster των προϊόντων μας και ισχυροποιούμε ακόμη περισσότερο τη θέση μας στο χώρο των Μέσων.»

Η Αφροδίτη Σημίτη δήλωσε:

«Νιώθω μεγάλη χαρά που μετά από σχεδόν πέντε χρόνια πτήσεων στον διαδικτυακό αέρα, το Joinradio.gr γίνεται μέλος της μεγάλης ψηφιακής οικογένειας της Liquid Media.

Δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερη εξέλιξη για αυτό το project που ξεκίνησε σαν μια τρέλα, αγαπήθηκε, έγινε μέρος της καθημερινότητας μας και δημιούργησε μία ανήσυχη παρέα που όλο μεγαλώνει.»

H Liquid Media υποδέχεται τους συνεργάτες της στο Chefi!

H Liquid Media υποδέχεται τους συνεργάτες της στο Chefi!

H Liquid Media έχει βρει τον ιδανικό χώρο για τα εταιρικά events που πραγματοποιεί. 

Κάθε εβδομάδα, η ομάδα της εταιρείας συναντά τους συνεργάτες της σε ένα άκρως φιλικό περιβάλλον, στο εστιατόριο Chefi, και συζητά για τα επερχόμενα projects της.

.png

Μεταξύ φαγητού, ποτού και σε μια άκρως φιλική ατμόσφαιρα, κάθε εβδομάδα συζητάμε για τα projects που έγιναν αλλά και για αυτά που θα γίνουν!

Την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου η Liquid Media συνάντησε τους συνεργάτες της από τις Havas, Mec, Cream και Rascal

Στο άκρως επιτυχημένο event, το «παρών» έδωσαν ο Άκης Πετρετζίκης και η Ρούλα Σταματοπούλου από τα συνεργαζόμενα sites του ομίλου, καθώς και η Αφροδίτη Σημίτη του Join Radio.

 

Την Τρίτη 24 Οκτωβρίου η Liquid Media συνάντησε τους συνεργάτες της από την Asset Ogilvy.

Μέχρι το επόμενο, εις υγείαν!

 

Φωτογραφίες: Μίνα Ρήγα 

 

Η Euroleague και το Gazzetta.gr ενώνουν τις δυνάμεις τους στην Ελλάδα!

Η Euroleague και το Gazzetta.gr ενώνουν τις δυνάμεις τους στην Ελλάδα!

Η Euroleague Basketball έχει το προνόμιο να ανακοινώσει τη συνεργασία της με τον κορυφαίο online αθλητικό προορισμό, το Gazzetta.gr, ως “Official Premium Media Partner” στην Ελλάδα για τα επόμενα 5 χρόνια

Οι Premium Media Partners της Euroleague προσφέρουν στο αναγνωστικό κοινό τα τελευταία νέα, το πιο έγκυρο ρεπορτάζ, αποκλειστικά video, αφιερώματα και ό,τι άλλο αφορά τη διοργάνωση σε διαφορετικές γλώσσες. Το Gazzetta.gr, που ήδη συγκαταλέγεται στις πρώτες επιλογές για τους λάτρεις του μπάσκετ στην Ελλάδα, με απαρχή τη συνεργασία μας μπορεί να «υποσχεθεί» στους αναγνώστες του την ασύγκριτη κάλυψη της Turkish Αirlines Euroleague, χάρη σε μια συμφωνία που εξασφαλίζει την αδιάκοπη και αποκλειστική παροχή περιεχομένου, ως συνεργάτης της Euroleague Basketball.

Τα τελευταία χρόνια η Euroleague Basketball έχει συνεργαστεί με κορυφαία media από διαφορετικές αγορές, για να καλύψει τις απαιτήσεις κάθε χώρας, αλλά και να προσφέρει την καλύτερη δυνατή ενημέρωση στους φιλάθλους της για το σύνολο της διοργάνωσης. Το Gazzetta.gr προστίθεται στην ομάδα επιλεγμένων media partners της Euroleague Basketball, που περιλαμβάνει την "Equipe" στη Γαλλία, την "Gazzetta dello Sport" στην Ιταλία, το "Sports.ru" στη Ρωσία και την "Αs" στην Ισπανία, καθώς και το "Eurohoops", Official Global Partner της διοργάνωσης.

Με δύο ομάδες, τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό Superfoods, να έχουν κατακτήσει 9 φορές το «στέμμα» της Turkish Airlines Euroleague τα τελευταία 25 χρόνια, η Ελλάδα αποτελεί μία από τις σημαντικότερες μπασκετικές αγορές στον κόσμο. Το Gazzetta.gr είναι έτοιμο να μεταφέρει τον παλμό και την αδρεναλίνη της Euroleague στο ελληνικό κοινό, μέσω της εμπειρίας και των γνώσεων των αναγνωρισμένων μπασκετικών δημοσιογράφων του site, όπου αρθρογραφούν, μεταξύ άλλων, ο Βασίλης Σκουντής και ο Αντώνης Καλκαβούρας.

Οι φίλοι του μπάσκετ στην Ελλάδα βέβαια, έχουν πολλά να παρακολουθήσουν πέρα από τις ελληνικές ομάδες, καθώς πολλοί Έλληνες, που έχουν κατακτήσει την Εuroleague τα προηγούμενα χρόνια, πρωταγωνιστούν σε ομάδες του εξωτερικού. Παίκτες όπως ο Κώστας Σλούκας, της Fenerbahce Dogus και ο Νίκος Ζήσης της Brose Bamberg, που έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις ομάδες τους, καθώς επίσης ο Δημήτρης Ιτούδης και ο Γιώργος Μπαρτζώκας, που είναι στο «τιμόνι» δύο σπουδαίων συλλόγων της ρωσικής πρωτεύουσας, την CSKA Moscow και την Κhimki Moscow Region.

Όντας το ηγετικό αθλητικό website στην Ελλάδα, το Gazzetta.gr και οι έμπειροι δημοσιογράφοι του, είναι σίγουρο ότι θα παρέχουν ένα κορυφαίο προϊόν αθλητικής ψυχαγωγίας για τους Έλληνες φιλάθλους, με πλήρη κάλυψη της αγωνιστικής δράσης της Euroleague και επίκεντρο τις 2 ελληνικές ομάδες, που πρωταγωνιστούν παραδοσιακά στη διοργάνωση.

Gazzetta.gr: We feel Devotion!

Με υπερηφάνεια και ενθουσιασμό ξεκινάμε τη συνεργασία μας με την Euroleague Basketball, ως Premium Media Partner, δήλωσε ο Γιάννης Καποδίστριας, διευθύνων σύμβουλος της Liquid Media. 

Αυτό συμβαίνει σε μια σημαντική χρονική στιγμή, καθώς η Euroleague Basketball εξελίσσεται σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές και θεματικές διοργάνωσεις σε οποιοδήποτε άθλημα, προσελκύοντας ρεκόρ φιλάθλων.

Το gazzetta.gr είναι με συνέπεια αφοσιωμένο στο μπάσκετ και καλύπτει την Turkish Αirlines Euroleague σε επίπεδο ασύγκριτο για ελληνικά ή διεθνή media.

Εκτιμούμε ιδιαίτερα την εμπιστοσύνη που μας έδειξε η Euroleague Basketball. Είναι μοναδικό να είσαι στην οικογένεια της Euroleague Basketball και ανυπομονούμε να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες της, δημιουργώντας τον απόλυτο προορισμό για εκατομμύρια φιλάθλους του μπάσκετ.

 Το gazzetta.gr και η ομάδα των συντακτών και τεχνικών αισθάνονται... Devotion!

Αντίο koolnews, καλώς ήρθατε στο Reader.gr!

Αντίο koolnews, καλώς ήρθατε στο Reader.gr!

Αντίο koolnews, καλώς ήρθατε στο Reader.gr!

Τo koolnews μεγάλωσε, άλλαξε και πλέον παρουσιάζεται ξανά στο αναγνωστικό κοινό ως… Reader.gr

Τι είναι το Reader.gr λοιπόν;

Ένα ενημερωτικό site στο οποίο μπορείτε να διαβάσετε άμεσα και έγκυρα όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με μια «360 προσέγγιση», που ξεκινά από τα «νέα μέτρα», ταξιδεύει στις «δηλώσεις του Τραμπ για την οπλοκατοχή» και στο μεσοδιάστημα παρουσιάζει ένα μεγάλο αφιέρωμα στον νέο κύκλο του «Game of Thrones».

Στο Reader.gr θα βρείτε όλη την ύλη του koolnews και μαζί της, ολόκληρη τη συντακτική ομάδα του site, που «μετακόμισε» στη Liquid Media και φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε μια... απαραίτητη καθημερινή συνήθεια για εκατομμύρια αναγνώστες.

Ο νέος σχεδιασμός του site «εγγυάται» την καλύτερη δυνατή πλοήγηση σε όλες τις συσκευές, ενώ η ενισχυμένη δημοσιογραφική ομάδα του Reader δεσμεύεται ότι θα σας «βομβαρδίζει» με πρωτογενές περιεχόμενο, απαλλαγμένο από κιτρινισμό και λαϊκισμό, προσθέτοντας μια «δεύτερη ανάγνωση» σε όλη την ειδησεογραφία.

Αναλύσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, video content, απόψεις, συνεντεύξεις, αφιερώματα στα σημαντικότερα θέματα της επικαιρότητας, του citylife, της μικρής και της μεγάλης οθόνης, ζητήματα που μας απασχολούν, μας ενθουσιάζουν, μας γοητεύουν ή μας κάνουν να χαλαρώνουμε, με πρώτο στόχο να εξυπηρετούν το moto του site: «Ειδήσεις που διαβάζονται».

Εκεί κρίνεται η επιτυχία του εγχειρήματος! Να καταφέρουμε να δημιουργούμε καθημερινά περιεχόμενο που διαβάζεται σε desktop και mobile συσκευές, μοιράζεται στα social media, κρίνεται στα σχόλια και δεν περνά απαρατήρητο.

Ο «δρόμος» που διαλέξαμε δεν είναι εύκολος, ενώ ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Οι άνθρωποι που στελεχώνουμε το Reader.gr όμως, είμαστε βέβαιοι ότι ξέρουμε «που πατάμε και που βρισκόμαστε».

Με πολλή δουλειά, με επιμονή και υπομονή, με πίστη ότι τα καλά κείμενα συνεχίζουν να έχουν αξία και με τη βεβαιότητα ότι η ψυχραιμία, η εμπεριστατωμένη ανάλυση και η καθαρή θέση είναι στοιχεία που δεν... βρίσκονται ποτέ εκτός μόδας. Το αντίθετο!

Είναι απαραίτητα όσο ποτέ.

Μια νέα τράπεζα αίματος από τη Liquid Media για την προστασία του πολυτιμότερου αγαθού όλων μας: Της υγείας

Μια νέα τράπεζα αίματος από τη Liquid Media για την προστασία του πολυτιμότερου αγαθού όλων μας: Της υγείας

Μια νέα τράπεζα αίματος από τη Liquid Media για την προστασία του πολυτιμότερου αγαθού όλων μας: Της υγείας

Η Liquid Media, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του «Εθελοντή Αιμοδότη», που έχει ανακηρυχθεί παγκοσμίως η 14η Ιουνίου, υλοποίησε μία ακόμη σημαντική πρωτοβουλία με επίκεντρο τον άνθρωπο. Για να στηρίξει τόσο τους εργαζομένους της όσο και τα Παιδικά Ιδρύματα της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» δημιούργησε μία νέα Τράπεζα Αίματος.

Σε μία εποχή που οι ανάγκες για αίμα είναι μεγάλες και απρόβλεπτες, η ενέργεια αυτή στοχεύει στην προστασία του πολυτιμότερου αγαθού όλων, της υγείας.

Η αιμοδοσία είναι μία πράξη απλή, μία πράξη αγάπης για τον συνάνθρωπο.

Ο Γενικός Διευθυντής της Liquid Media, κ. Τάκης Γεωργόπουλος, τόνισε: «Παραμένουμε πιστοί στον στόχο μας που είναι η αφύπνιση και ευαισθητοποίηση του κόσμου καθώς υπάρχει ανάγκη να δίνουμε αίμα όχι μόνο σε έκτακτες περιστάσεις, αλλά συστηματικά. Η νέα αυτή Τράπεζα Αίματος δημιουργείται για την προσέλκυση και διατήρηση εθελοντών αιμοδοτών και την εξασφάλιση επαρκών αποθεμάτων αίματος τόσο για τους εργαζόμενους μας όσο και την Ένωση Μαζί για το Παιδί».

Ο Διευθυντής Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Νοσοκομείου Παίδων «Π. & Α. Κυριακού» και Σύμβουλος στο  Μαζί για το Παιδί, κ. Ιωάννης Παπαδάτος, δήλωσε: «Xαιρετίζουμε την ενέργεια των εργαζομένων της Liquid Media να προσφέρουν αίμα για τις ανάγκες των παιδιών που αγκαλιάζει το Μαζί για το Παιδί. Είναι μια πράξη που συγκινεί, μια προσφορά άξια λόγου. Πρώτο μας μέλημα στην Ένωση Μαζί για το Παιδί είναι η υγεία και ευημερία των παιδιών. Ευχόμαστε αυτή η αιμοδοσία να γίνει παράδειγμα για παρόμοιες ενέργειες και στο μέλλον».

«Digital Publication of the Year» το gazzetta.gr στα Digital Media Awards 2017!

«Digital Publication of the Year» το gazzetta.gr στα Digital Media Awards 2017!

«Digital Publication of the Year» το gazzetta.gr στα Digital Media Awards 2017!

Το gazzetta.gr της Liquid Media αναδείχτηκε “Digital Publication of The Year”, τη μέγιστη διάκριση της διοργάνωσης, όπως επίσης και καλύτερο αθλητικό site με Gold βραβείο στην κατηγορία Best Thematic Site.

Τα  DIME, διοργανώθηκαν για 4η φορά από την Boussias Communications με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών  ψηφιακών εκδόσεων και μέσων.  Στην τελετή απονομής, παρευρέθηκαν  παράγοντες από όλη την ψηφιακής αγορά.  

Συνολικά, το gazzetta.gr, κέρδισε τα παρακάτω  βραβεία:    

1. Digital Publication of the Year

2. GOLD, gazzetta.gr, Best Thematic Site

3. GOLD, Best Vertical Blog, "Backstage", Μιχάλης Τσόχος

4. GOLD, Integrated reporting NBA All-Star Game 2017

5. GOLD, Best Use of Multimedia, #34 The Doc, Ντοκιμαντέρ για τη ζωή του Γιάννη Αντετοκούμπο,

6. SILVER, Cross Platform Content

7. SILVER, Best Use of Multimedia, Gazzetta Weekend

8. SILVER, Best Outstanding New Project, Gazzetta Awards

9. SILVER, Best Original Reporting, Gazzetta Euro,

10. BRONZE, Research & Measurement, Αυτόματη Διαχείριση Περιεχομένου Χρηστών μέσω Μηχανικής Μάθησης.

 Τα συνολικά 10 βραβεία του gazzetta.gr, με κυρίαρχο αυτό του «Digital Publication of the Year 2017»,  αποτελούν δέσμευση για τους ανθρώπους της Εταιρίας να συνεχίσουν με το ίδιο πάθος και ενθουσιασμό να προσφέρουν το καλύτερο αποτέλεσμα στους αναγνώστες.

Συγχαρητήρια σε όλα τα Μέσα, τις εταιρίες και τους ανθρώπους που βραβεύτηκαν, συγχαρητήρια στην οργανωτική επιτροπή για την άρτια εκδήλωση και... του χρόνου με υγεία, με νέες ιδέες, νέα πρόσωπα και δημιουργική διάθεση για ένα ακόμα καλύτερο ελληνικό internet!

 

 

Luben.tv και Neopolis.gr στη Liquid Media

Luben.tv και Neopolis.gr στη Liquid Media

Luben.tv και Neopolis.gr στη Liquid Media

Στο δυναμικό της Liquid Media, εντάσσεται εμπορικά το site luben.tv της BFoundation καθώς και το site neopolis.gr της N.A.G. AE

Τόσο με την προσθήκη του ενημερωτικού - ψυχαγωγικού luben.tv, όσο και του νεανικού neopolis.gr, η Liquid Media ενισχύει ακόμα περισσότερο το δυναμικό portfolio εμπορικής εκπροσώπησης, το οποίο καλύπτει όλες τις ανάγκες των διαφημιζομένων της ψηφιακής αγοράς.

Ο Γενικός Διευθυντής της Liquid Media, Τάκης Γεωργόπουλος είπε: 

«Με αυτές τις δύο συνεργασίες ενισχύεται ακόμη περισσότερο  το cluster των προϊόντων που εκπροσωπούμε.  Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τους νέους συνεργάτες μας για τα μέγιστα αποτελέσματα.  

Μέσα όπως το luben.tv & το neopolis.gr, που ξεπερνούν σε σύνολο τους 1.300.000 μοναδικούς χρήστες ανά μήνα, συμπληρώνουν το Portfolio της εταιρίας μας και ισχυροποιούν ακόμη περισσότερο τη θέση μας στη ψηφιακή διαφημιστική αγορά.  Με αυτόν τον τρόπο, η Liquid συνεχίζει να διασφαλίζει μοναδικά και αποκλειστικά πλεονεκτήματα  στους διαφημιζόμενους, παρέχοντας  ένα εξαιρετικό επίπεδο υπηρεσιών καθώς και τη δυνατότητα επικοινωνίας με ένα ευρύτατο φάσμα κοινού».

Με την σειρά του, ο εμπορικός διευθυντής της bfoundation, Ιωάννης Λαμπρόπουλος είπε:

«Είμαστε χαρούμενοι που ενταχθήκαμε στο δυναμικό της Liquid, νιώθουμε πανέτοιμοι να κάνουμε πρωταθλητισμό. Άλλωστε δηλώνουμε Liquid από κούνια γιατί μεγαλώσαμε με αφίσες του ομίλου στα δωμάτιά μας. Κοιτάμε κάθε αγώνα ξεχωριστά και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας»

Επίσης ο Παναγιώτης Κουτσούκος από το Neopolis.gr  δήλωσε:

«Mετά από μία τεράστια προσπάθεια να τοποθετήσουμε  το Neopolis  στη κορυφή των νεανικών sites της χώρας, σε επίπεδο περιεχομένου, η συνεργασία μας με τη Liquid  Media θα ενισχύσει στο μέγιστο τη δυναμική του δίνοντας μας  , παράλληλα, τη δυνατότητα να ακολουθήσουμε  την αρχική του φιλοσοφία, ένα site από νέους για νέους».

Το Zappit.gr στη Liquid Media

Το Zappit.gr στη Liquid Media

Το Zappit.gr στη Liquid Media

Εμπορική συμφωνία με την Liquid Media, σύναψε το site Zappit.gr της JIP.

zappitlogo230516.png

Με την προσθήκη του Zappit.gr, στη Liquid,  δημιουργείται ένα portfolio το οποίο απαντά σε πολλαπλές ανάγκες των διαφημιζομένων της ψηφιακής αγοράς.

Ο Εμπορικός Διευθυντής του Zappit.gr, Μιλτιάδης Παγώνης δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ανήκουμε πλέον εμπορικά στην οικογένεια της Liquid Media.  Ενώνουμε τις δυνάμεις μας και προσδοκούμε τα μέγιστα αποτελέσματα σε μία απαιτητική εποχή για τα media.  Δεσμευόμαστε από κοινού με τη Liquid για την ποιότητα υπηρεσιών που θα προσφέρουμε σε κάθε είδους διαφημιστική ανάγκη».

Ο Γενικός Διευθυντής της Liquid Media, Τάκης Γεωργόπουλος είπε:  «Με αυτή τη συνεργασία ενισχύεται  το cluster των προϊόντων που εκπροσωπούμε και ισχυροποιούμε την θέση μας ως  όμιλος ψηφιακών Μέσων και παραγωγής περιεχομένου με μοναδικά χαρακτηριστικά.  Ένα μέσο όπως το Zappit.gr, που ξεπερνά το 1.600.000 μοναδικούς χρήστες ανά μήνα, συμπληρώνει το Portfolio της εταιρίας μας.  Η Liquid διασφαλίζει στους διαφημιζόμενους ένα εξαιρετικό επίπεδο υπηρεσιών τη δυνατότητα επικοινωνίας με ευρύτατο φάσμα κοινού, μαζικά ή/και απολύτως στοχευμένα, σε premium περιβάλλον με πρωτογενές, ποιοτικό και αποκλειστικό περιεχόμενο».

Με τεράστια επιτυχία διεξήχθη το συνέδριο IMC16  με Χρυσό Χορηγό τη Liquid Media

Με τεράστια επιτυχία διεξήχθη το συνέδριο IMC16 με Χρυσό Χορηγό τη Liquid Media

Με τεράστια επιτυχία διεξήχθη το συνέδριο IMC16  με Χρυσό Χορηγό τη Liquid Media

To IMC16, το μεγάλο ραντεβού της digital αγοράς, το οποίο διοργανώνεται κάθε χρόνο, ολοκλήρωσε με επιτυχία τo στόχο του, αφού πρόβαλε τις σημαντικότερες διεθνείς εξελίξεις που τρέχουν στον κλάδο του ψηφιακού marketing και παράλληλα αποτέλεσε έμπνευση για τα στελέχη της αγοράς προκειμένου να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις νέες δυνατότητες που προσφέρονται.

 

Ο ΙΑΒ Hellas διοργάνωσε  για 15η χρονιά το συνέδριο, την  Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου, στον πολυμορφικό χώρο «Προορισμός Παπαστράτος», σε συνεργασία με το Marketing Week και τη χρυσή χορηγία της Liquid Media.

Ο Γιάννης Καποδίστριας Διευθύνων Σύμβουλος της Liquid Media δήλωσε: 

“Είχαμε τη χαρά, να στηρίξουμε με τη χρυσή μας χορηγία το συνέδριο IMC 2016. 

Τη χαρά να συνδέσουμε αυτήν τη χορηγία με την απαρχή μιας νέας εποχής για το IMC της εποχής που το συνέδριο αυτό θα επανακτήσει τη θέση που του αξίζει ως το απόλυτο ετήσιο ραντεβού της αγοράς μας “.

Ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις απέσπασε το  «Content Creators ‘ Panel” το πάνελ των content creators της Liquid Media, με τους Τζένη Μπαλατσινού, Άκη Πετρετζίκη, Δημήτρη Πεφάνη, Σπύρο Σούλη, Βασίλη Σαμπράκο και συντονιστή το Δημήτρη Μανιάτη, όπου δόθηκε στους συνέδρους μία άλλη διάσταση απόψεων εκ στομάτων των ίδιων των δημιουργών. 

Η Liquid Media,  ενισχύοντας χορηγικά και τη φετινή διοργάνωση IMC, ουσιαστικά στηρίζει έμπρακτα την ιδεολογία του συνεδρίου, ήτοι: την έμπνευση, την εκπαίδευση και την ενθάρρυνση των στελεχών της digital αγοράς να προχωρήσουν με αυτοπεποίθηση στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.Στη Liquid Media, είμαστε ευτυχείς που συνδέουμε τη φετινή μας χορηγία με ένα εξολοκλήρου νέο ξεκίνημά για το IMC, μία προσπάθεια του IAB να αναγεννηθεί το συνέδριο παγιώνοντας τη θέση του ως τον απόλυτο θεσμό-συνέδριο για την ψηφιακή διαφήμιση στη χώρα μας, πρεσβεύοντας πλήρως της φιλοσοφία «συνεχής ενημέρωση, ανάπτυξη & τεχνολογική εξέλιξη»

 

 

 

 

 

 

Η Liquid Media Χρυσός Χορηγός στο IMC 2016

Η Liquid Media Χρυσός Χορηγός στο IMC 2016

Η Liquid Media Χρυσός Χορηγός στο IMC 2016

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Liquid Media ενώνει τις δυνάμεις της με τον IAB Hellas, αποτελώντας το Χρυσό Χορηγό του συνεδρίου Interactive Marketing Conference 2016

To μεγάλου ετήσιου ραντεβού της digital αγοράς με τις σημαντικότερες διεθνείς εξελίξεις, το οποίο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016, στον πολυμορφικό χώρο «Προορισμός Παπαστράτος». 

Η Liquid Media,  ενισχύοντας χορηγικά και τη φετινή διοργάνωση IMC, ουσιαστικά στηρίζει έμπρακτα την ιδεολογία του συνεδρίου, ήτοι: την έμπνευση, την εκπαίδευση και την ενθάρρυνση των στελεχών της digital αγοράς να προχωρήσουν με αυτοπεποίθηση στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.Στη Liquid Media, είμαστε ευτυχείς που συνδέουμε τη φετινή μας χορηγία με ένα εξολοκλήρου νέο ξεκίνημά για το IMC, μία προσπάθεια του IAB να αναγεννηθεί το συνέδριο παγιώνοντας τη θέση του ως τον απόλυτο θεσμό-συνέδριο για την ψηφιακή διαφήμιση στη χώρα μας, πρεσβεύοντας πλήρως της φιλοσοφία «συνεχής ενημέρωση, ανάπτυξη & τεχνολογική εξέλιξη»

1o το gazzetta.gr τον Αύγουστο!

1o το gazzetta.gr τον Αύγουστο!

1o το gazzetta.gr τον Αύγουστο!

Ρεκόρ επισκεψιμότητας τον Αύγουστο κατέγραψε το gazzetta.gr, σε προβολές σελίδων.

 

Συγκεκριμένα, ο Αύγουστος «έκλεισε» με 77.111.903 pageviewsσε desktop και mobile συσκευές καθώς και 109.797.418 pageviews σε iOS & Android apps!  (πηγή: AT Internet), αριθμοί που τοποθετούν το gazzetta.gr στην κορυφή ανάμεσα στα αθλητικά διαδικτυακά Μέσα.

 

Ρεκόρ λοιπόν και δέσμευση για την ομάδα του gazzetta.gr να συνεχίσει με το ίδιο πάθος και ενθουσιασμό να προσφέρει το καλύτερο αποτέλεσμα στους αναγνώστες του.

H Liquid Media στο Google News Initiative

H Liquid Media στο Google News Initiative

H Liquid Media στο Google News Initiative

Η Google ανακοίνωσε τις επιτυχημένες συμμετοχές στο Digital News Initiative Fund, που στηρίζει την ανάπτυξη της καινοτομίας από Ευρωπαίους Εκδότες. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Sundar Pichai, μιλώντας χθες στο κορυφαίο Institute of Political Studies "Sciences Po" στο Παρίσι, ανακοίνωσε τη χρηματοδότηση 128 προγραμμάτων από 23 χώρες, με €27εκ. συνολικά σε αυτόν το γύρο

 

Στα πετυχημένα αυτά καινοτόμα προγράμματα, περιλαμβάνεται πρόγραμμα της Liquid Media, στο οποίο συμμετέχουν Έλληνες επιστήμονες εξειδικευμένοι στην επεξεργασία φυσικής γλώσσας, έναν τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης.  Η ερευνητική ομάδα της Liquid Media, η οποία περιλαμβάνει νέους Έλληνες επιστήμονες προερχόμενους από την Ομάδα Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας του Τμήματος Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, έχει αναπτύξει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα moderation σχολίων και περιεχομένου που παράγουν χρήστες και πιλοτικά εφαρμόζεται στο gazzetta.gr. Το σύστημα αυτό είναι μοναδικό, διότι χρησιμοποιεί πρωτοποριακή τεχνολογία εντοπισμού, όχι μόνο προσβλητικών λέξεων, όπως συμβαίνει στα συμβατικά φίλτρα, αλλά εννοιών που περιλαμβάνουν ειρωνεία, επιθετικότητα, προτροπή σε βίαιες πράξεις και γενικά παρενόχληση στο διαδίκτυο. Πρόκειται για ένα αυτοεκπαιδευόμενο σύστημα που θα έχει τη δυνατότητα λειτουργίας σε όλες τις γλώσσες και όλες τις θεματικές περιοχές. 

 

Το πρόγραμμα της Liquid Media επιλέχθηκε από συνολικά 1200 αιτήσεις από 30 χώρες και αποτελεί το μοναδικό "μεγάλο πρόγραμμα" που εγκρίθηκε από την Ελλάδα.

 

Ο Γιάννης Καποδίστριας, Διευθύνων Σύμβουλος της Liquid Media δήλωσε: 

"Η Liquid Media δεν περιορίζεται στην παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου και την εμπορική του εκμετάλλευση. Καινοτομεί με πρωτοποριακά και ουσιαστικά βήματα. Η ομάδα εξαιρετικών ερευνητών που έχουμε δημιουργήσει έλαβε μια σημαντικότατη ψήφο εμπιστοσύνης και έμπρακτη στήριξη ώστε να υλοποιηθεί στη χώρα μας μια ολοκληρωμένη υπηρεσία παγκοσμίου βεληνεκούς με πολυάριθμες εφαρμογές." 

13 Βραβεία για τη Liquid Media στα Digital Media Awards 2016!

13 Βραβεία για τη Liquid Media στα Digital Media Awards 2016!

13 Βραβεία για τη Liquid Media στα Digital Media Awards 2016!

Δεκατρία βραβεία απονεμήθηκαν στη LIQUID MEDIA κατά τη διάρκεια του φετινού διαγωνισμού  των Digital Media Awards 2016, ο οποίος διοργανώθηκε 3η φορά από   την Boussias Communications με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών  ψηφιακών εκδόσεων και μέσων.  Στην τελετή απονομής, παρευρέθηκαν όλοι οι παράγοντες της ψηφιακής αγοράς.  

Τo gazzetta.gr, κέρδισε 8 βραβεία, το akispetretzikis.gr, 2 βραβεία, το Cool Greece, 1 βραβείο, το Hope, 1 βραβείο, το insider.gr, 1 βραβείο.  Τα συνολικά 13 βραβεία, αποτελούν δέσμευση για τους ανθρώπους της Εταιρίας να συνεχίσουν με το ίδιο πάθος και ενθουσιασμό να προσφέρουν το καλύτερο αποτέλεσμα στους αναγνώστες.  

Αναλυτικά τα  βραβεία για τα projects της Liquid Media:

  1. GOLD βραβείο στο gazzetta.gr στην κατηγορία Best Editorial – Best Column για το “Οριστικό: Χρεοκοπήσαμε», του Μιχάλη Τσόχου, παρέλαβε ο Διευθυντής του gazzetta.gr, Μιχάλης Τσόχος
  2. GOLD βραβείο στο HOPE, στην κατηγορία Best Tablet Edition, παρέλαβε η Τζένη Μπαλατσινού
  3. GOLD βραβείο στο insider.gr, στην κατηγορία Best Vertical / Thematic Sites / Οικονομικό website, παρέλαβε ο Διευθυντής του Insider Δημήτρης Πεφάνης   
  4. GOLD βραβείο στο akispetretzikis.gr στην κατηγορία Best Vertical / Thematic Sites / Μαγειρική,  παρέλαβε ο Γιάννης Μπουροδήμος 
  5. GOLD βραβείο στο gazzetta.gr, κατηγορία 1.4 Best Use of Multimedia Features / Video – Photography για το Gazzetta Weekend Journal,  παρέλαβε ο Αρχισυντάκτης του gazzetta, Μιχάλης Τσαμπάς, 
  6. SILVER βραβείο στο gazzetta.gr,  στην κατηγορία  Integrated Reporting για το Premier League - www.gazzetta.gr, παρέλαβε ο Αρχισυντάκτης του gazzetta, Δήμος Μπουλούκος
  7. SILVER βραβείο στο gazzetta.gr στην κατηγορία Best Reader Interaction (Community Management) για το Gazzetta Community & Facebook page, παρέλαβε ο Content Director της Liquid Media, Βασίλης Παπανδρέου 
  8. SILVER βραβείο στο gazzetta.gr,  στην κατηγορία Best Only Web / Mobile Video Series για το Gazzetta Doc, παρέλαβε ο δημοσιογράφος του gazzetta, Άρης Τσιάρας 
  9. SILVER βραβείο στο Cool Greece, στην κατηγορία Best Tablet Edition, παρέλαβε η Τζένη Μπαλατσινού
  10. SILVER βραβείο στο akispetretzikis.gr, στην κατηγορία Best Use of YouTube για το Akis Petretzikis YouTube Channels, παρέλαβε ο Γιάννης Μπουροδήμος.
  11. SILVER βραβείο στο gazzetta.gr, στην κατηγορία Best Vertical / Thematic Blogs για το Blog Βασίλη Σαμπράκου,  παρέλαβε ο Διευθυντής του gazzetta, Βασίλης Σαμπράκος.  
  12. SILVER βραβείο στο gazzetta.gr στην κατηγορία Best Original Reporting για το Gazzetta Final 4, παρέλαβε ο Γενικός Διευθυντής της Liquid Media, Παναγιώτης Γεωργόπουλος
  13. BRONZE βραβείο στη WEDIA, στην κατηγορία Best App-Smartphone or Tablet, για το Android App του Gazzetta.gr, παρέλαβε ο Γιώργος Τσατσανύφος (Wedia)

Συγχαρητήρια σε όλα τα Μέσα, τις εταιρίες και τους ανθρώπους που βραβεύτηκαν, συγχαρητήρια στην οργανωτική επιτροπή για την άρτια εκδήλωση και... του χρόνου με υγεία, με νέες ιδέες, νέα πρόσωπα και δημιουργική διάθεση για ένα ακόμα καλύτερο ελληνικό internet!