Με τεράστια επιτυχία διεξήχθη το συνέδριο IMC16  με Χρυσό Χορηγό τη Liquid Media

To IMC16, το μεγάλο ραντεβού της digital αγοράς, το οποίο διοργανώνεται κάθε χρόνο, ολοκλήρωσε με επιτυχία τo στόχο του, αφού πρόβαλε τις σημαντικότερες διεθνείς εξελίξεις που τρέχουν στον κλάδο του ψηφιακού marketing και παράλληλα αποτέλεσε έμπνευση για τα στελέχη της αγοράς προκειμένου να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις νέες δυνατότητες που προσφέρονται.

 

Ο ΙΑΒ Hellas διοργάνωσε  για 15η χρονιά το συνέδριο, την  Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου, στον πολυμορφικό χώρο «Προορισμός Παπαστράτος», σε συνεργασία με το Marketing Week και τη χρυσή χορηγία της Liquid Media.

Ο Γιάννης Καποδίστριας Διευθύνων Σύμβουλος της Liquid Media δήλωσε: 

“Είχαμε τη χαρά, να στηρίξουμε με τη χρυσή μας χορηγία το συνέδριο IMC 2016. 

Τη χαρά να συνδέσουμε αυτήν τη χορηγία με την απαρχή μιας νέας εποχής για το IMC της εποχής που το συνέδριο αυτό θα επανακτήσει τη θέση που του αξίζει ως το απόλυτο ετήσιο ραντεβού της αγοράς μας “.

Ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις απέσπασε το  «Content Creators ‘ Panel” το πάνελ των content creators της Liquid Media, με τους Τζένη Μπαλατσινού, Άκη Πετρετζίκη, Δημήτρη Πεφάνη, Σπύρο Σούλη, Βασίλη Σαμπράκο και συντονιστή το Δημήτρη Μανιάτη, όπου δόθηκε στους συνέδρους μία άλλη διάσταση απόψεων εκ στομάτων των ίδιων των δημιουργών. 

Η Liquid Media,  ενισχύοντας χορηγικά και τη φετινή διοργάνωση IMC, ουσιαστικά στηρίζει έμπρακτα την ιδεολογία του συνεδρίου, ήτοι: την έμπνευση, την εκπαίδευση και την ενθάρρυνση των στελεχών της digital αγοράς να προχωρήσουν με αυτοπεποίθηση στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.Στη Liquid Media, είμαστε ευτυχείς που συνδέουμε τη φετινή μας χορηγία με ένα εξολοκλήρου νέο ξεκίνημά για το IMC, μία προσπάθεια του IAB να αναγεννηθεί το συνέδριο παγιώνοντας τη θέση του ως τον απόλυτο θεσμό-συνέδριο για την ψηφιακή διαφήμιση στη χώρα μας, πρεσβεύοντας πλήρως της φιλοσοφία «συνεχής ενημέρωση, ανάπτυξη & τεχνολογική εξέλιξη»