Uncategorized

Νέα Εποχή για την Liquid Media και την επέκτασή της σε νέες αγορές – Ξεκίνημα με το λανσάρισμα του gazzetta στην Κύπρο

Η Liquid Media μπαίνει σε νέα εποχή με την δημιουργία της Liquid International και τη στρατηγική ανάπτυξη των brands της σε διεθνείς αγορές.

H Liquid International έχοντας την εμπορική εκμετάλλευση του brand gazzetta Cyprus ξεκινάει, με πρώτη στάση την Κύπρο, την διείσδυσή του σε νέες αγορές. Η απόλυτη πηγή για αθλητική ενημέρωση και ψυχαγωγία παρουσιάζεται στους λάτρεις του αθλητισμού και στην Κύπρο.

Το gazzetta ανακοινώνει με ενθουσιασμό το επίσημο λανσάρισμά του στην Κύπρο μέσω του gazzetta.cy, δίνοντας στους λάτρεις του αθλητισμού ένα νέο συναρπαστικό προορισμό για ενημέρωση και ψυχαγωγία. To νέο gazzetta.cy προσφέρει μια πλούσια και ολοκληρωμένη εμπειρία, καλύπτοντας όλα τα αγαπημένα sports της κυπριακής κοινότητας. Από το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ μέχρι το futsal και το τένις.

Τα Κυπριακά Αθλητικά Γεγονότα σε Πρώτο Πλάνο

Η ομάδα του gazzetta.cy δεσμεύεται να προσφέρει ολιστική κάλυψη των τοπικών αθλητικών γεγονότων, με ειδικές εκδηλώσεις, αναλύσεις και συνεντεύξεις που θα ρίχνουν φως σας ήρωες του κυπριακού αθλητισμού.

Κορυφαία Χαρακτηριστικά:

  • Στιγμιότυπα από τα γήπεδα με ζωντανή κάλυψη και στιγμιότυπα από τους αγώνες.
  • Συνεχείς ειδήσεις με τα πιο πρόσφατα γεγονότα και εξελίξεις.
  • Ειδικές Στήλες και Συνεντεύξεις: Αναλύσεις, συνεντεύξεις και προφίλ αθλητών που θα εμπνεύσουν το κοινό.
  •  

O Τάκης Γεωργόπουλος, CEO της Liquid Media ανακοινώνει την δημιουργία της Liquid International και καλωσορίζει την Adela Petrovic, CEO της Liquid International που θα καλύψει τις διεθνείς αγορές.


Η Αdela Petrovic σε δήλωσή της αναφέρει «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη γιατί σήμερα, ξεκινάει η επέκταση του gazzetta σε νέες αγορές, με την Κύπρο πρώτη στο προσκήνιο. Η απόφαση αυτή πηγάζει από την αφοσίωσή της εταιρίας στην καινοτομία, την ποιότητα και την αποτίμηση του ανεκτίμητου κεφαλαίου που έχει δημιουργηθεί μαζί με το κοινό ώστε να καλυφτούν όλες οι αθλητικές ανάγκες σε νέες αγορές. Η στρατηγική της Liquid International για επέκταση σε νέες αγορές βασίζεται στην ανάγκη της αγοράς για μια ανεπανάληπτη εμπειρία στους λάτρεις του αθλητισμού».

Author


Avatar